איך לבחור את המלון המושלם בתל אביב?

לתושבים רבים מהמרכז, תל אביב עדיין נתפסת כעיר של תיירים, בעיקר מחו״ל, או של תיירים עסקיים שמגיעים לארץ לאחד ממשרדי ההייטק לעשות ביזנס ולהמשיך הלאה. משום מה, קשה לתושבי הסביבה לקבל את הרעיון שבמקום לנסוע לצפון או לאילת, הם יכולים ליהנות מחופשה מטורפת גם בתל אביב.

כנראה שהמרחק בהבנה הזה, קורה מהסיבה הפשוטה שתושבי המרכז מבלים יחסית די הרבה בתל אביב. בין אם הם מגיעים לעיר מדי בוקר בשביל לעבוד או שהם רגילים עוד מהתקופה שהם היו צעירים יותר שתל אביב זאת עיר שבאים אליה בערב לבילויים וחוזרים בסיומו של לילה הביתה.

חשיבה זו היא מוטעית, אפילו לאנשים שגרים באיזור ומגיעים מדי שישי לדיזנגוף והסביבה כדי להעביר כמה שעות, מהסיבה הפשוטה שברגע שחובשים כובע של תיירים, מתנתקים לחלוטין מהקרבה הגיאוגרפית והעובדה שיש מצב שאפילו עובדים בעיר – ברגע שנכנסים למוזה של חופשה, תל אביב הופכת ליעד מטורף גם אם הבית שלכם מרוחק אך ורק 20 דקות נסיעה ממנה.

בכל זאת, אנחנו כנראה מדברים על העיר הכי תוססת בארץ הקודש. העיר בה למעשה יש הכל, היא חיה ללא הפסקה, עמוסה במקומות בילוי ואטרקציות נוספות ומהווה את מרכז הבידור, חיי הלילה והתרבות בישראל.

אז אם אתם מחליטים לעטות על ראשכם את אותו כובע של תיירים ומתכוונים להגיע לחופשה בתל אביב (כן, חופשה, לא רק סיבוב שופינג), הנה מספר מלונות מומלצים על חוף הים שכדאי לכם מאוד ללון בהם. הם גם מאפשרים גישה נוחה לחוף וגם נמצאים בקרבת מקום לכל האיזורים המומלצים והחמים שיש לעיר להציע.

מלונות מומלצים על החוף:

רנסנס תל אביב- רשת מלונות מריוט, מהרשתות הידועות והפופולאריות ביותר בעולם, מפעילה בתל אביב את מלון רנסנס. המלון שוכן לו ברחוב הירקון ומרוחק מרחק הליכה קצר ביותר מחוף הים. המלון מזוהה יותר עם אנשי עסקים.

מדובר במלון 5 כוכבים המכיל בתוכו לא פחות מ- 340 חדרים, המאובזרים בכל הציוד החדש ביותר, כמו טלוויזיה בכבלים, מיזוג, מייבש שיער ושאר פריטים חיוניים. במלון האורחים יכולים ליהנות מג׳קוזי מפנק, אולמות כנסים ואירועים, שירותים עסקיים שונים, בריכה, מרכז ספא ועוד.

מלון קרלטון- מלון נוסף ששמו הולך לפניו הוא מלון קרלטון. מלון של חמישה כוכבים פלוס! המלון ממוקם במרינה של העיר, והוא מספק נקודת השקפה עוצרת נשימה על רצועת החוף. עם 270 חדרי אירוח מפרגנים מאוד, תחבורה ציבורית נגישה, אולם כנסים ואירועים, בריכה וטרקלין עסקים, הקרלטון הוא ללא ספק אחד מבתי המלון המבוקשים ביותר בעיר. גם לאותם אנשי עסקים וגם לתיירים רבים מחו״ל.

הרודס תל אביב- הרודס, מבית רשת מלונות פתאל, נחשב לאחד מבתי המלון היוקרתיים ביותר בעיר. אף על פי שמדובר במלון יחסית חדש, שמו הטוב והמוכר עושה לו שירות רב ומביא עמו תיירים רבים שבוחרים ללון בו כאשר הם מגיעים לנפוש בתל אביב.

324 חדרים מאובזרים בכל טוב, קרבה לאיזור העסקים  ומרכזי הבילוי, ושאר הפסליטיז הדרושים, מחזקים את מעמדו של הרודס כמלון מבוקש, שמאכלס בקביעות אורחים רבים, שאף נוטים לחזור אליו ביקור אחרי ביקור.

שרתון תל אביב- ברחוב הירקון 145, יושב לו על שטח גדול, מלון שרתון. עם חמישה כוכבים ו- 315 חדרים, מספק המלון את אחד מהלוקיישנים הטובים ביותר בעיר. על שפת הים והטיילת המרכזית והמבוקשת בעיר. שרתון, כיאה לרשת העולמית, מספק חוויית נופש יוקרתית ומתאימה יותר לאנשי עסקים או תיירים שאין להם בעיה לפתוח את הארנק ולשלם בהתאם על השהות במלון היוקרתי.

 

ועכשיו לטוויסט

שימו לב שעד כה דיברנו על מלונות של חמישה כוכבים. כל המלונות שאוזכרו למעלה, הם בהחלט ראויים ומומלצים, ומספקים חוויה נהדרת. יחד עם זאת, לא מדובר במלונות זולים (למרות שאפשר למצוא דילים וניגע בזה בהמשך), אבל כאשר אתם מתכננים חופשה בתל אביב, לפני שקופצים ונפרדים מסכומי כסף גבוהים, צריף להבין, לפחות ברמה הבסיסית, מה רוצים להוציא מאותו נופש.

אם המטרה שלכם היא להתפנק באחד מבתי המלון, לרדת לחוף ולחזור ליהנות מהשירותים שיש למלון להציע, אז כן, בהחלט אחד מאותם מלונות יכול לספק לכם את החוויה המושלמת, אבל אם זמן השהייה שלכם במלון יסתכם בלשים את הראש על הכרית, אין סיבה להיפרד מאלפים רבים של שקלים.

אם השהות שלכם בתל אביב כוללת להתעורר בבוקר, לאכול ארוחת בוקר, לרדת לחוף לתפוס קצת צבע, ללכת לאחד מאיזור הבילוי והקניות כמו דיזנגוף, כיכר רבין, שינקין, מתחם שרונה, השווקים השונים, מוזיאון ובעיקר להיות מחוץ לחדר. כדאי לכם לא להשתגע במספר הכוכבים ולחפש פתרונות לינה ובתי מלון שקרובים לחוף, אך העלויות שלהם נמוכות יותר.

מלונות של 2-3 כוכבים שיספקו לכם, מצד אחד, מקום לשים את הראש בלילה ומצד שני גישה מרכזית לחוף הים ולשאר המקומות בהם אתם רוצים לטייל. הם עדיפים הרבה יותר ממלונות יוקרתיים שיעלו לכם הרבה ולא יהיה לכם יותר מדי זמן לנצל אותם. לכן, לפני שאתם סוגרים מלון – וודאו עם עצמכם מה הכיוון.

פינוק במלון (ואז לכו עם זה עד הסוף ותרשו לעצמכם) או בסה״כ מקום לשים את הראש כי כל היום אתם תהיו על הרגליים ותקרעו את העיר.

איך משיגים מחירים טובים יותר?

גם אם אתם הולכים על מלונות של 2-3 כוכבים או שאתם רוצים לכוון גבוה יותר למלונות היוקרתיים, הנה מספר דרכים שיעזרו לכם למצוא מחירים נוחים יותר:

  • וותרו על המתווך. אל תיעזרו בשירותיהם של סוכני נסיעות. אותם סוכנים מרוויחים בסופו של יום עמלה על כל מכירת נופש שהם עושים. מי אתם חושבים משלמים את אותה עמלה? נכון. אתם. לכן, וותרו על סוכני הנסיעות ונסו את השיטה הבאה.
  • תחרשו את האינטרנט. כיום, ענף התיירות ברשת הוא מטורף. יש כל כך הרבה אתרים שמתחרים אחד בשני וחיפוש מקיף ומעמיק בין המתחרים השונים, סביר להניח שיספק לכם בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר והמחירים הנמוכים ביותר שתוכלו למצוא. כל מה שצריך זה לחפש.
  • תזמינו דרך האינטרנט. גם אם מצאתם דיל טוב ברשת, סביר להניח שהזמנה ישירות דרך האתר תביא עמה הנחה נוספת. אתרים רבים מציעים עוד 5 אחוז הנחה אם תסגרו את הדיל דרך הרשת ולא תטריחו את אחד מנציגי השירות שלהם.
  • כרטיסי חבר- היתרון בכרטיסי החבר ברשתות הגדולות, הם שהם תקפים בכל הערים ולא רק בתל אביב. בפעם הראשונה, חבר מועדון באחד מהרשתות הגדולות יביא איתו הנחה במלון בתל אביב ובפעם השניה, בחופשה הבאה שתרצו לקחת בארץ בעיר אחרת, אותה חברות מועדון תזכה אתכם במחיר נוח. לכן כדאי לשקול להצטרף לתכניות כאלו.

 

כפי שניתן לראות – בתל אביב, קודם כל, יש כל כך הרבה מה לעשות, שכדאי להבין מראש מה הכיוון -לקרוע את העיר או בטן גב. אחרי שהחלטתם, צאו לשופינג. חפשו את הדיל המשתלם ביותר לפי הצורך שלכם, והכי חשוב, אל תשכחו ליהנות. תל אביב כתיירים שונה לחלוטין גם אם אתם רגילים להגיע לעיר ולעבוד בה. שנו חשיבה, שנו אווירה, קחו מלון על החוף ותתחילו ליהנות.

המידע באדיבות חברת הוטלז המתמחה במקומות אירוח באזור תל אביב והסביבה, כגון: מלונות, אכסניות, וילות ודירות נופש: http://www.telaviv-hotelz.co.il