בית ספר לשיט – Yam Sailing

בית הספר Yam Sailing, מתמחה כבר כמעט 20 שנה בלימוד, הכשרה ומעבר מקצועי של קורס סקיפרים. בית הספר נמצא במרינת תל אביב הממוקמת בסמוך לבריכת גורדון בטיילת העיר. בקורס עצמו מלמדים המדריכים את תלמידיהם לימודי שייט מעשיים ועיוניים. בסופו של הקורס יכולים בוגריו לתפעל כלי שייט שונים. קיימת אפשרות לבצע תהליך למידה בהתאמה אישית לצורכי התלמיד.

לימודי תיאוריה ולימודים מעשיים

את התיאוריה מלמדים בבית הספר בשיטה ייחודית הדוגלת בלימוד בקבוצת קטנות של עד 4 תלמידים. בית הספר דוגל בשיטת לימוד ספציפית של מקצוע השיט, זאת בכדי לאפשר לכל התלמידים לעבור את תהליך ההכשרה בהצלחה תוך צבירת חוויות וצבירת מיילים בים. בנוסף ללימודים התיאורטיים יוצאים התלמידים להפלגות הדרכתיות בזמן כולל של 200 שעות.

קורס משיטי יאכטות

בנוסף, בית הספר Yam Sailing מעביר קורס סקיפרים במהלכו צוברים שעות שיט ללא הגבלה בקצב המותאם אישית לתלמיד. הקורס כולל ימי ניווט ועבודה לצד מפה, לימודי מכשירים, מכונאות, הפעלת קשר ועוד. בנוסף, כחלק מהקורס ניתן גם לבצע הכשרת ASA אמריקאית ובסוף הקורס מקבלים רישיון סקיפר באישור של משרד התחבורה.

מועדון השיט

כחלק מבית הספר Yam Sailing, יש גם מועדון שיט תחרותי בו לוקחים חלק מדריכי בית הספר, שייטים מכל העולם ובוגרים שסיימו את הלימודים. במהלך השנה מארגנים מגוון של תחרויות. בנוסף למועדון התחרותי של Yam Sailing קיים גם מועדון חברים פורמלי אשר הוקם בשנת 2001. במועדון לוקחים חלק שייטים שצברו מיילים רבים בים, חובבי שייט וחלק מבוגריו של בית הספר. כחלק בלתי נפרד מהמועדון ניתן לצאת להפלגות חברים, בני משפחה בארץ ומחוצה לה.