מסעדת בית קפה לנדוור במרינה תל אביב

לנדוור הינה רשת מסעדות ובתי קפה הפזורה בכל רחבי הארץ כאשר אחד הסניפים הפופולאריים ממוקם ממש על המרינה של תל אביב ברחוב אליעזר פרי 14. זו בדיוק הנקודה שבה אפשר לשבת כדי לברוח מהמולת העיר ולהתמכר לשלווה של הים, להירגע, לנשום אוויר צח ונקי.

המקום מתאים לכולם שכן מצד אחד הוא מציע את כל מה שבית קפה תל אביב מציע-  כוס קפה, שוקו חם או צ’אי לאטה לצד עוגיות הרוזעלך המפורסמות של הרשת המלאות בשוקולד מפנק,  מצד שני אפשר ממש לאכול ולהנות מתפריט עשיר, מגוון, בו הושקעה מחשבה וחומרי הגלם נבחרו בקפידה רבה לסעוד סלט בריאות, מנת פסטה או עוף.

סניף לנדוור במרינה פתוח בכל ימי השבוע – ראשון עד שבת החל מהשעה 7:30 בבוקר עד 17:30 אחר הצהריים. המקום גם מתאים לרצים ולרוכבי אופניים שביצעו את הפעילות הגופנית שלהם על הטיילת המרהיבה של תל אביב ורק חולמים על כוס קפה של אחרי אימון אינטנסיבי. גם זוגות צעירים שרוצים להתפנק בארוחת בוקר זוגית עשירה ורומנטית על שפת הים, משפחות שחוגגות ימי הולדת, או סתם ככה לשבת ולהנות מהנוף המשגע שפרוס לפנינו.

מה בתפריט?

כאמור, מגוון של ארוחות בוקר מוגשות בכל בוקר החל מחביתות, גבינות ושלל מתבלים, דרך שקשוקה מעולה או מוזלי בריאות ועד פנקייק עם סלט פירות. בנוסף מנות פסטה, טוסטים, כריכים, פיצות, תפריט ילדים ואפילו תפריט טבעוני עשוי מיטב הרכיבים של הטבע ניתן למצוא במסעדה. מבחינת שתייה ניתן ליהנות ממשקאות סחוטים במקום כמו מיץ גזר ו/או תפוזים, תפוח עם סלרי וג’ינג’ר ועוד שילובים מגניבים. מגוון משקאות של שתייה חמה, שתייה קלה בירות ויינות מוגשים גם כן. ניתן גם להתפנק בסנגריה חמה מסורתית, לימונענע גרוסה עם ערק, משקאות שמפניה ולמברוסקו.