מסעדת פורטונה דל מר

מסעדת פורטונה דל מר ממוקמת במרינה של העיר תל אביב על הטיילת בסמוך למלון קרלטון המפורסם. המסעדה מגישה מנות ים תיכוניות ברמה קולינרית גבוהה עם דגש על חומרי גלם טריים המגיעים למסעדה מדי יום ממיטב הספקים, לצד הקפדה על ניקיון, איכות ואסתטיקה.

מה בתפריט?

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מגוון של מזטים כמו צזיקי, פלפלים קלויים במרינדה, איקרה, טבולה, דגים נעים ועוד מגוון של סלטים ומתבלים המגיעים עם פוקצ’ה טרייה תוצרת ביתית.

בנוסף המסעדה מגישה בכל מדי יום ארוחות בוקר טריות ועשירות  אותן תוכלו לסעוד בתצפית על הים היפה של תל אביב עד השעה 12:30 בצהריים.

בתפריט הצהריים והערב מציעה המסעדה מנות ראשונות בתיבול עדין ובשימוש חומרי גלם איכותיים למשל פטה כבד עוף, סשימי סלמון, טרטר טונה, חציל בלאדי, מגוון של סלטים לצד רטבים מעולים ועוד. במנות העיקריות מוגשים דגים טריים על הגריל, פירות ים, פסטות, ריזוטו בשרים ומגוון של קינוחים תוצרת ביתית מוצעים גם כן לקהל הרחב.

ממוצע מחיר לסועד האוכל מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושתייה נמצא בטווח שבין 170-230 שקלים. המסעדה מציעה בר עשיר במשקאות אלכוהוליים איכותיים, יינות לבנים ואדומים מנקודות שונות על הגלובוס- עולם ישן לצד עולם חדש, שמפניות, קוקטיליים, דג’יסטיפים ועוד.

אז אם אתם מחפשים מסעדה עם טעם אותנטי של דגים, פירות ים וירקות, הרבה שמן זית, אווירה רומנטית ממש על שפת הים של תל אביב, במסעדת פורטונה דל מר מחכה לכם צוות מקצועי, אדיב ושירותי שיספק לכם חוויה קולינרית באווירה רומנטית ומוקפדת.

 

המסעדה פתוחה כל יום החל מהשעה 9:30 ועד השעה 23:00 בלילה.