אודות

אודות

מרינה תל אביב

אחת המרינות היפות, המרשימות, התוססות והייחודיות היא ללא ספק המרינה של תל אביב. יש בה קסם מיוחד ולמי מכם שעדיין לא יצא לבקר בה, היא בהחלט מקום בילוי נפלא לכל המשפחה.

לידע כללי, המרינה בתל אביב הוקמה בשנת 1972 כחלק מחזונם של צעירים רבים שחלמו להגשים את תחביבי השיט שלהם. מאז ועד היום המרינה מאפשרת לכל אותם אנשים לעגון את סירותיהם במקום המיועד לכך. היא נחשבת למרינה הראשונה במדינת ישראל והייחודיות שלה טמונה בעובדה שבעקבות הקמתה, החלו להיבנות מרינות נוספות בישראל.

חברת אתרים, היא זו שזיהתה את הפוטנציאל האדיר שטמון במרינה ולכן לפני 6 שנים החלו הגורמים האחראיים על המרינה בתהליך שיפוץ אינטנסיבי של המרינה, זאת לאחר 30 שנה בהן המרינה לא עברה שום תהליכי חידוש, השקעה או שיפוץ. השיפוץ כלל חידוש של תשתיות המים והחשמל בים וגם ביבשה. בתהליך השיפוץ השקיעו יותר מ-30 מליון שקלים.

היום נחשבת מרינה תל אביב לאחת המרינות הכי מתקדמות, חדשניות, מרשימות וחסכוניות בעולם. המרינה ממוקמת בחוף הים של העיר תל אביב, ממש מול כיכר אתרים וממערב לבריכת גורדון המפורסמת. ככל שעוברות השנים יותר ויותר אנשים מתמכרים לשהייה בים, עוברים הכשרה במטרה להפוך לסקיפרים הן למטרות תחביב והן למטרות פרנסה. המרינה בתל אביב מאפשרת לכל אותם אנשים לממש את החלום שלהם והיא מושכת אליה תיירים מדי שנה. במרינה עצמה פועלות כמה חברות ומספר שירותים ביניהם בית הספר לשיט , ספורט אתגרי, טיולי צלילה, מסעדות, בתי קפה ועוד.

בנוסף מהמרינה עצמה יוצאות תחרויות שיט רבות ביניהן אליפויות, טקסים שיוטים וכדומה. דרך אתר האינטרנט של המרינה ניתן להתעדכן במזג האוויר הימי, גובה הגלים ומהירות הרוח. גם ״צופי ים״ של העיר תל אביב הנחשבת לתנועת נוער ייחודיות פועלת במרינה.