צלילה באילת או במרינה תל אביב- מה יותר שווה?

הקיץ הגיע והפעילות הכי "חמה" אבל מרעננת היא צלילה בים המדהים של חופי ישראל. רוב האנשים יעדיפו לעשות זאת במקום שהוא במרחק נסיעה סביר, כמו המרינה בתל אביב, אבל אותם אנשים לא יודעים שהם מפספסים צלילה הרבה יותר מיוחדת באילת.

מה כל כך מיוחד בצלילה באילת?

אילת נחשבת לאחת מאתרי הצלילה הכי יפים בעולם ומושכת אליה תיירים מכל העולם שבאים לצלול בה. צלילה בים האדום היא מיוחדת במינה בעיקר בגלל הדגים היפיפיים ושוניות האלמוגים הצבעוניות שלא תוכלו למצוא במרינה תל אביב.

 שכנעתם, איך מתחילים?

צלילת היכרות היא הדרך המומלצת ביותר להתחיל ללמוד לצלול ולהגיע לעולם המופלא שמתחת למים. בצלילת ההיכרות תוכלו ללמוד ביחד עם מדריך צמוד על יסודות הצלילה, תקשורת מתחת למים וביצוע פעולות פשוטות. לאחר מכן תיכנסו לתרגול במים רדודים ומשם לדבר האמיתי: צלילה לעומק של עד 6 מטרים!

צלילת ההיכרות היא מגיל 8 ומחייבת הצהרת בריאות.

 

עשיתם צלילת היכרות והתאהבתם?

יש עוד הרבה לאן להתקדם! ניתן להתחיל בקורסים בסיסיים כמו: קורס צלילת כוכב 1 ולאחר מכן קורס כוכב 2, ולעבור לקורסים מתקדמים כמו צולל הצלה ומגיש עזרה ראשונה וקורס דייבמאסטר DIVE MASTER  באילת– הקורס שיהפוך אתכם למדריכי צלילה מוסמכים בעלי תעודה רשמית.

בקורס דייבמאסטר תלמדו על הפיזיקה של הצלילה, דקומפרסיה וטבלאות צלילה, פיזיולוגיה של הצלילה, ציוד צלילה ועוד המון דברים מרתקים. כדי להתקבל לקורס DIVEMASTER באילת אתם חייבים להיות בעלי תעודות מסוימות הכוללות תעודת צלילה כוכב 2 והסמכות נוספות.

 

מה עוד אפשר לעשות בצלילה באילת?

ניתן להתמקצע בהתמחויות שונות כמו: התמחות עומק, התמחות NITROX, התמחות ספינות טרופות, התמחות מחשבים, התמחות סובב ימי, התמחות לילה, התמחות ניווט ועוד. כל אלה יהפכו אתכם למקצועיים יותר בתחום הצלילה וכמובן יעזרו לכם ליהנות עוד יותר מהצלילה.

בנוסף, ישנם עוד דברים שניתן לעשות כמו: הצעת נישואין מרגשת ומקורית מתחת למים הכוללת צילום ושלט, צלילות בשילוב עם יוגה (לא מתחת למים כמובן), צלילת ניקיון למען הסביבה, והכי מעניין: צלילות ספארי לעקבה והמלדיביים- עוד מקומות שמושכים תיירים מכל העולם בזכות המראות היפים מתחת למים בהם.

בסופו של יום, אילת היא המקום המושלם לצלול בו, ולמרות שיש מקומות לצלול בהם במרינה בתל אביב, צלילה באילת היא בגדר חובה לכל מי שמעוניין לצלול בארץ.