ימית ספורט ימי מרינה תל אביב

ספורט ימי – ימית

ספורט ימי ימית הינו אחד ממרכזי הציוד לשיט וגלישה הגדולים בישראל המתמחים בשיווק ומכירות של מוצרי שיט. המרכז אשר הוקם בשנת 1973 שם לעצמו למטרה להיות החנות המובילה בתחום השיט בארץ על ידי כך שהם מחזיקים מגוון רב של ציוד מתקדם לענף השיט והגלישה. מעבר להיותה חנות מובילה בתחומה, ימית שמה לעצמה מטרה לקדם את ענף השיט בישראל על ידי תמיכה בשייטים מצטיינים בדרכים של נתינת חסות, אספקת ציוד, ליווי ותמיכה ועוד דרכים נוספות. כמו כן מארגן המרכז משטים ותחרויות שיט שונות על מנת לעודד שייטים צעירים להכיר את הענף ולקדם אותו בקרב האוכלוסייה.

חנות הציוד של ימית

חנות ספורט ימי ימית שמו לעצמם כמטרה להביא לכם את מיטב הציוד המתקדם והחדיש ביותר של היצרניות המובילות בשוק. שנים רבות של נסיון, עזרו לצוות המומחים של ימית להבין מהו ציוד טוב ואיכותי אשר מתאים לעבודה בסטנדרטים גבוהים בתנאים הקשים של הים, וזהו הציוד אשר תפגשו בחנות. בקרב אנשי ימית ישנם אנשים אשר מתמחים בתחומים שונים של שייט וגלישה כאשר חלקם מתמחים באופנה, חלקם במכונאות, חלקם בציוד נלווה, וביחד הם צוות מיומן, מקצועי ואמין אשר יתן לכם את השירות הטוב ביותר.

מה ניתן למצוא בחנות ימית

בין מגוון הרחב של המוצרים שתוכלו למצוא בימית ניתן בין היתר למצוא ציוד גלישה כגון גלשנים לגלישת גלים, גלישת רוח וגלישת סאפ וכל מה שקשור בציוד הנלווה של עולם הגלישה כגון חליפות גלישה, ציוד נלווה לגלשנים כמו כיסויים, ברים, טרפזים, מפרשים ועוד ובין היתר גם תוכלו למצוא ציוד משומש. כמו כן תוכלו למצוא בחנות ציוד לשיט, החל מסירות כמו קטמרן, לייזר או אופטימיסט, ציוד פרזול לסירות, ציוד אלקטרוניקה וניווט עוד מגוון רחב של מוצרים נלווים הקשורים בשייט. חנות ימית נמצאת במרינה תל אביב סמוך לבריכת גורדון ומלון קרלטון ופתוחה בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 עד 18:00 ובימי שישי בין השעות 09:30 ל- 14:30. ניתן ליצור עם החנות קשר בטלפון שמספרו 03-5271777.