קרלטון תל אביב

מלון קרלטון תל אביב הינו מלון חמישה כוכבים בלב ליבה של תל אביב על שפת הים אשר מציע אירוח מפנק וחווית אירוח ייחודית. המלון הנמצא על שפת הים ממש מעל המרינה של תל אביב ובריכת גורדון המיתולוגית נהנה ממיקום מרכזי בעיר בין הרחובות ארלוזרוב ושדרות בן גוריון  שבקרבתן שוכנות מסעדות, בתי הקפה רבים ומרכזי הבילוי המובילים בעיר. מלון קרלטון תל אביב מתהדר ב-268 חדרים וסוויטות ברמות שונות כאשר לכל חדר אופי ייחודי משלו, כאשר כל אחד מהחדרים זכה לעיצוב מודרני ועכשווי שיקנה לכם שהות נעימה, מרגיעה ובלתי נשכחת במלון. החדרים מצויידים במרפסת אשר נותנת לכם לקום בכל בוקר לנוף אורבני מרהיב או לחילופין לנוף מלא או חלקי לים, מה שיאפשר לכם לשתות את הקפה של הבוקר ברוגע ושלווה מקסימלית על מנת להנות מהחופשה באופן מוחלט.

שירותים נוספים

מלון קרלטון תל אביב לא מציע אך ורק חדרי אירוח ונופש אלא גם מגוון רחב של שירותים אחרים. בין היתר ניתן לארגן כנס בשטח המלון באחד מאולמות הכנסים שהוא מציע אשר מסוגלים להכיל כמות אנשים של החל מ-10 ועד 300 איש. המיקום המרכזי של המלון במרכז תל אביב, בירת המסחר של ישראל הוא יתרון עבור חברות רבות אשר מבקשות לארגן כנס בסמוך למקום מושבה של החברה.

מלבד כנסים ניתן גם לארגן אירועים כמו בר או בת מצווה, חתונה, בריתות וכדומה, ולהנות מהקייטרינג היוקרתי של המלון. צוות המלון ידאג לארגן בעבורכם את האירוע המושלם עם ליווי אישי וצמוד החל מרמת התכנון, ארגון לוח הזמנים של אירוע וליווי במהלך האירוע. בנוסף לכל אלו מציע מלון קרלטון תל אביב מתחם ספא וחדר כושר אשר כולל מגוון רב של מכשירים, חדרי טיפול אשר בהם תוכלו להזמין יום טיפולים מרגיע ומרענן ממגוון הטיפולים אותם מציע מרכז הספא של המלון ולהנות מליווי אישי ומקצועי של מאמני הכושר בחדר הכושר של המלון. ניתן ליצור קשר עם המלון בטלפון 03-5201880 על מנת לברר יותר על השירותים הללו.